dieta

dieta

wtorek

My Słowianie...

Utwór o tym, że Słowianki wiedzą jak poruszać tym, co mama w genach dała bije rekordy popularności. Ale czy naprawdę lubimy się ruszać? Z własnego doświadczenia wiem, że czasami lenistwo bierze górę nad dobrymi chęciami i przeciętny Polak woli poleżeć na kanapie przed telewizorem niż pobiegać po parku albo pojeździć rowerem. 
Od jakiegoś czasu kobiety motywuje do działania Ewa Chodakowska. Takie ciało chciałaby mieć większość z nas, ale podjadanie między posiłkami, fast foody czy brak ruchu skutecznie oddalają nas od osiągnięcia podobnych rezultatów. Sama do niedawna uważałam, że nie mam czasu na prowadzenie zdrowego trybu życia. Zamiast śniadania piłam kawę, przegryzałam coś w biurze, potem był czas na odgrzewany w mikrofalówce obiad i późna kolacja- często w postaci cheeseburgera. Brzmi nieciekawie, wiem;) 
Pierwszym sygnałem, że muszę zmienić coś w swoim życiu była liczba, jaką odczytałam na wyświetlaczu wagi. Przytyłam 6 kilo w ciągu dwóch miesięcy... Do tego doszło gorsze samopoczucie, brak energii, senność. Dlatego postanowiłam zacząć prowadzić blog poświęcony zdrowym nawykom. Mam nadzieję, że z waszym wsparciem uda mi się schudnąć i zacząć lepiej dbać o swój organizm.

Mój plan obejmuje:

1) znalezienie ciekawych zajęć, które "wygonią mnie z domu" ( zastanawiam się miedzy fitnessem a sztukami walki);
2) zmianę jadłospisu na bogatszy w owoce, warzywa i ryby;
3) opisywanie wam moich postępów;);
4) robienie codziennie 100 brzuszków;
5) weekendowe przebieżki;
6) wybranie najlepszego suplementu diety, który pomoże mi skuteczniej zrzucać zbędne kilogramy.

Specjalnie dla Was pobawię się w „królika doświadczalnego” i wypróbuję różne formy aktywnego spędzania wolnego czasu. Chciałabym udowodnić sobie i reszcie świata, że odchudzanie nie musi być ciężkim doświadczeniem.


Mój cel- smukła sylwetka i lepsze samopoczucie. Gotowi? Do biegu... Start!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś Ci się spodobało a coś bardzo nie? Napisz mi o tym :)