dieta

dieta

wtorek

Moje dietetyczne odkrycia, czyli co polecam przed latem

Chciałabym przedstawić Wam moje najnowsze odkrycia wspomagające odchudzanie.
Jeżeli korzystałyście, korzystacie lub będziecie korzystać, podzielcie się proszę swoją opinią :)

Poniżej opisuję moje obserwacje po dwóch produktach, po których zaobserwowałam faktyczne zmiany.
Jestem osobą dosyć ciekawską, więc chętnie sprawdzam różne nowinki dostępne na rynku. Nie mam wielkich problemów z wagą, ale jak każda kobieta chętnie bym sobie poprawiła to i tamto ;)


KAPSUŁKI CGA800 - przyjmowałam je przez dwa tygodnie po 2 dziennie, jedną przed śniadaniem, drugą przed obiadem, popijając szklanką wody.

Substancja aktywna: kwas chlorogenowy

Co zaobserwowałam:
- wyregulowanie metabolizmu po tygodniu stosowania (to chyba kofeina z kawy przyspiesza przemianę materii)
- ograniczenie apetytu (szczególnie na słodycze)
- usuwa wodę z organizmu (oddawałam zdecydowanie więcej moczu, więc chyba organizm oczyszczał się z toksyn)
- likwidacja wzdęć
- zmniejszenie obwodu ciała, więc musi chyba spalać tkankę tłuszczową (brzuch -4cm, biodra -5cm)

Cena 137zł /30 tabletek



GUMY DO ŻUCIA ASNAX - żułam codziennie po 4 gumy, więc starczyło na 12 dni.

Substancja aktywna: chrom, morwa biała, korzeń lukrecji, zielona herbata

Działanie:
- pomogły zwalczać uczucie głodu
- stosowałam je jako zastępnik słodyczy - zamiast po czekoladkę sięgnij po gumę
- pomogły wyregulować pory posiłków, dzięki żuciu gumy mogłam doczekać do wyznaczonej godziny na kolejny posiłek
- pomagają wyeliminować nawyk podjadania, ale zostaje nawyk podjadania gumy ;)


Cena: 58zł /48 gum

6 komentarzy:

  1. Anonimowy13:26

    hej, przeglądałam internet i natknęłam się na Twojego posta.. serio Ci pomogły te produkty.. a można stosować jeden i drugi razem? dlaczego stosowałaś akurat te produkty? Kinia

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Kinia, oba produkty, i gumy i cga800 zostały mi zarekomendowane przez moich znajomych i chciałam je wypróbować na sobie.. i jestem naprawdę z nich zadowolona, dlatego ja je rekomenduję Wam ;)
    aha, chciałam jeszcze podkreślić, że w swoim zyciu stosowałam szereg innych produktów wspomagających odchudzanie, ale te dwa: dumy i cga to moje najnowsze odkrycia i sa godne polecenia :)
    pozdrawiam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:23

    ja nie wierze w suplementy

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:27

    zawsze można spróbować, na pewno nie zaszkodzi, a jak mówisz, że Tobie pomogło... pozdrowienia z pochmurnego gdanska

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:37

    Xrysia
    Ja żadnych z tych tabletek nie stosowałam, ale zgadzam się, że suplementy wspomagają odchudzanie. Sama od dwóch miesięcy odchudzam się i biorę L-karnitynę, dodatkowo prowadzę dietę i ćwiczę. Są to głównie ćwiczenia w domu, ale też biegam i pływam. Myślę, że sport dużo daje, jeśli chodzi o szybkość chudnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, na pewno aktywność fizyczna i rozsądna dieta są równie istotne. Dla niektórych może nawet odrobinę bardziej, ale wiadomo, że nie zawsze mamy czas na zdrowe gotowanie i ćwiczenia. Dlatego warto ten efekt podtrzymywać innymi, dostępnymi nam środkami.

    OdpowiedzUsuń

Coś Ci się spodobało a coś bardzo nie? Napisz mi o tym :)