dieta

dieta

poniedziałek

Uwaga na Whitetime

Dziewczyny,
dostałam na maila pytanie o wybielanie zębów metodą Whitetime.
Wiem, że to się ostatnio zrobiło modne i popularne, ale chciałam Was przed tym trochę ostrzec.
Wiem też, że sporo osób, nawet kilka gwiazd poleca takie rozwiązanie, ale ja osobiście bardzo bym na to uważała.
Firma Whitetime należy do pewnego pana, który chyba lubi zbijać fortunę w nie do końca uczciwy sposób. Jeśli dobrze poszukacie w internecie znajdziecie sporo artykułów mówiących o tym, że jego produkty to oszustwo.
Np:

Nie twierdzę, że to nie działa, tego nie wiem. Chodzi bardziej o to, że po pierwsze możecie coś zamówić, zapłacić i nigdy tego produktu nie zobaczyć a po drugie, może nawet gorsze, możecie tego używać, chociaż tak naprawdę wcale nie macie pewności, co sobie na te zęby nakładacie. A pamiętajcie, że taka chemia może przesiąknąć do całego organizmu. Niech to więc będzie coś sprawdzonego, najlepiej przez prawdziwych lekarzy.


Pamiętajcie, że jeśli macie więcej niż jakieś 10 lat, to następne zęby, jakie będziecie mieć mogą być już tylko sztuczne.

3 komentarze:

  1. Anonimowy16:40

    najlepiej zapytać stomatologa o wybielanie, masz rację, że zęby ma się jedne po 10 roku życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:42

    a ja kiedyś kupiłam sobie taki płyn do wybielania zębów w sklepie dla lekarzy i rehabilitantów, był efekt i całkiem niedrogi był (jakieś kilkadziesiąt złotych), ale trzebabyło nakładać go dwa razy dziennie przez 3 tygodnie... więc się trochę namęczyłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:39

    wypróbijcie sztyft Hollywood smile ;) wybiela szybko i na długo, skuteczny

    OdpowiedzUsuń

Coś Ci się spodobało a coś bardzo nie? Napisz mi o tym :)